My Funny Life

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

BONUSMATERIAL: Intervju

Av T!LD3 - 30 december 2010 10:42






Här gör jag allt för att bloggen ska bli roligare , och här kommer en intervju med det underbara musikfreaket Jessica från fotobloggen www.essasfoto.blogg.se

 

Fråga 1: Vilken är den hetaste låten 2010 enligt dig?
Svar: Hm .. ja du x'd Jag gillar Från och med Du - Oskar Linnros väldigt mycket. Men radion (och jag) spelar sönder den, så jag har helt enkelt tröttnat. Typiskt mig *suck* Men annars gillar jag väldigt många låtar! Men en speciell som jag verkligen fastnat för är Dum av Dig - Daniel Adams - Ray. Överlag älskar jag hans musik ;3


Fråga 2: Vilken är den, enligt dej, dåligaste låten 2010?
Svar: Dåligaste låten? Ja du. Jag lyssnar inte på dålig musik, så är det. Nejmen, seriöst. Jag vet faktiskt inte x'd Kanske lite dåligt svar, men men. Det är det bästa du kan få 8'o
Fråga 3: Vilken är den ROLIGASTE låten i år?
Svar: Haha, roligaste 8') Den måste jag ju skänka till Sean Banan - Gott Nytt Jul. Höhö, exakt min roliga humor, ofcourse. Den låten ba' äger allt!
Fråga 4: Vilken låt hörde du på senast?
Svar: Jag spelar min spotify-lista nu, så den låten jag lyssnar på nu är Zombie - The Cranberries. Den är kanske hårdrock, kanske rock. Är inte säker, den är hursomhelst awesome! :3 Och den har ett väldigt bra budskap också. Sen har sångerskan skitball röst! :d
Fråga 5: Vilken låt rekomenderar du mig och andra att höra?
Svar: Gush', svårt. Kanske Mikrofonkåt - September eller Längesen - Petter & Veronica Maggio. Båda låtarna är helt yberbra! Men helt skiljda musikstilar. Talking to the moon - Bruno Mars är också väldigt vacker :'>
Fråga 6: Har du alltid haft samma musikintresse?
Svar: Lalala .. på sätt och vis kanske. o.Ô Förr i tiden (omg, där lät det som att jag är skit gammal x'd) lyssnade jag mest på typ schlager (stavning?). Typ Carola, Lena PH, etc. Men jag har alltid gillat att sjunga. Nu har min musikstil ändrats ganska mycket, i takt med att jag blir äldre och får andra intressen :)
Sista Frågan: Om du skulle skriva en kärlekslåt , vad skulle den heta då? c:
Svar: Hömhöm .. You've stolen my heart. Eller något x'd Vet inte. ^^,

 

Jessica tyckte att intervjuen var en av de roligaste sakerna hon gjort, STORT tack till henne!

 

 
 
Awesomest Jessica

Awesomest Jessica

31 december 2010 14:13

Höhö, jag äger ju 8'D

http://essasfoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T!LD3 - 8 januari 2011 13:29


Helu sötisar! Idag är jag på mycket bättre humör .. men det skulle inte skada om ni ville kommentera den nya bloggheadern från Teah   (Jag älskar den iallafall...) Justefan, imorrn är sista dagen på Jullovet .. suck. Men det ska bli kul att träffa th...

Av T!LD3 - 7 januari 2011 14:38


Älskar ovanstående låt! Idag ska jag på fest .. härligt! När jag inte hade något att göra så målade jag naglarna, bild kommer strax. Jag är faktiskt riktigt sur! Först skriver ni att bloggen är tråkig, då anordnar jag en tävling och vad händer? Ing...

Av T!LD3 - 6 januari 2011 12:22

Jo jag har fått höra lite snack om att bloggen är tråkig , vilket jag tycker är lite synd eftersom jag verkligen försöker men jag har inte all tid i världen , så nu blir det en liten tävling här på bloggen! Vad är priset? Jo, en helt egen intervju ...

Av T!LD3 - 5 januari 2011 12:17


    Tänkte vara lite snäll, så denna bild ovanför får ni att använda gratis på era hemsidor. Detta kanske aldrig kommer hända igen! Bäst att passa på, inte sant? Om ni inte vill ha den så okej, jag vill helst inte ha några kommentarer om detta! /...

Av T!LD3 - 4 januari 2011 23:26


Angående rubriken: Johannas påhitt. Som vanligt helt galet. Suck.    Jag sprang på bussen vid sisådär 11.43 och for ner till stan för att träffa Johanna. Världens underbaraste och mesta galna flikka! Nu sitter vi framför varsin dator och far från h...

Presentation


läs om mitt liv som tilde!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards