My Funny Life

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

U smile a smile

Av T!LD3 - 1 januari 2011 12:37

Aldrig har livet vart så underbart som första dagen 2011. Jag mår så bra, inte så speciellt trött och glad är jag. Eller inte .. hehe .. Asså jag blev så sugen på att skriva ett inlägg såhär på morgonkvisten .. (så why not!?) The family ska snart se på film , tror bestämt det blir Big Momma's House 2    Sen ska jag vila ut lite, efter gårdagen. Jag tror jag har hittat en bild på mej ni kan få se, titta o njuut!

  

Haha, värsta minen! Det är jag det! //tilde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T!LD3 - 8 januari 2011 13:29


Helu sötisar! Idag är jag på mycket bättre humör .. men det skulle inte skada om ni ville kommentera den nya bloggheadern från Teah   (Jag älskar den iallafall...) Justefan, imorrn är sista dagen på Jullovet .. suck. Men det ska bli kul att träffa th...

Av T!LD3 - 7 januari 2011 14:38


Älskar ovanstående låt! Idag ska jag på fest .. härligt! När jag inte hade något att göra så målade jag naglarna, bild kommer strax. Jag är faktiskt riktigt sur! Först skriver ni att bloggen är tråkig, då anordnar jag en tävling och vad händer? Ing...

Av T!LD3 - 6 januari 2011 12:22

Jo jag har fått höra lite snack om att bloggen är tråkig , vilket jag tycker är lite synd eftersom jag verkligen försöker men jag har inte all tid i världen , så nu blir det en liten tävling här på bloggen! Vad är priset? Jo, en helt egen intervju ...

Av T!LD3 - 5 januari 2011 12:17


    Tänkte vara lite snäll, så denna bild ovanför får ni att använda gratis på era hemsidor. Detta kanske aldrig kommer hända igen! Bäst att passa på, inte sant? Om ni inte vill ha den så okej, jag vill helst inte ha några kommentarer om detta! /...

Av T!LD3 - 4 januari 2011 23:26


Angående rubriken: Johannas påhitt. Som vanligt helt galet. Suck.    Jag sprang på bussen vid sisådär 11.43 och for ner till stan för att träffa Johanna. Världens underbaraste och mesta galna flikka! Nu sitter vi framför varsin dator och far från h...

Presentation


läs om mitt liv som tilde!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards