My Funny Life

Alla inlägg den 26 december 2010

Av T!LD3 - 26 december 2010 19:51

Hallådär! c:

Välkommen till bloggen som drivs av självaste Tilde Kjällberg!

Har bestämt mig för att alla mina inlägg ska ha en rubrik som en låt - detta inlägg fick rubriken "Twist and Shout" eftersom jag gått och sjöngt den ungefär hela dan   Ja iallafall så kommer bloggen handla om mej, hehe, och mitt vääldigt roliga liv!

Idag har jag suttit framför självaste datan (nähää .. ;o) och nynnat på ovanstående låt. Käkat lite kvarblivet julgodis och spelat kort. Som en rätt vanlig annandag. Och TVn har såklart stått på (ojj, vad koonstigt :'o) så man har väl sett lite Anna Anka, lite animerat och lite sånt som går runt i apparaten   Så intressant va? (såklaaart..) Nu ska man ta och räta ut ryggen lite - jag ligger som en ostkrok här i soffan!   Och jag tycker inlägget blev rätt så långt för att vara mej .. nu får ni inte förvänta er sånnahär inlägg varje gång! Kramen till er!   

/tilde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


läs om mitt liv som tilde!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards